
22.4.2025 (SITA.sk) – Spoločnosť Across Private Investments, ktorá už viac ako dvadsaťdva rokov zhodnocuje majetok úspešných ľudí, mení vizuálnu identitu. Zmeny podčiarkujú novú stratégiu firmy, ktorej cieľom je okrem privátnej klientely ponúknuť svoje služby oveľa širšiemu spektru klientov a osloviť aj mladšiu generáciu budúcich bohatých. Nová farebnosť, logo a aj jeho skrátená verzia odrážajú nové hodnoty firmy, dynamiku, ale aj moderný prístup k wealth managementu.
Across Private Investments poskytuje služby privátneho bankovníctva už viac ako dvadsaťdva rokov. Spoločnosť chce byť partnerom aj pre klientov, ktorí sa veľkosťou svojho majetku zatiaľ neriadia do segmentu privátneho bankovníctva, no s profesionálnym wealth managementom môžu svoje prostriedky zaujímavo a efektívne zhodnocovať. Across Private Investments tak spolu novou obchodnou stratégiou prichádza aj s vizuálnym rebrandingom.
Nová vizuálna identita bola vytvorená v spolupráci s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett.
Konzervatívna zlatá farba, doposiaľ typická pre Across Private Investments, bola nahradená kombináciou fialovej a akvamarínovej, pričom nový vizuál pracuje aj s farebným prechodom a aj so skrátenou verziou loga, využívajúcou len prvé písmeno “a”. Modernizované logo zachováva kontinuitu so značkou, avšak prináša aj sviežosť a nadčasovosť. Nová farebná paleta lepšie vystihuje hodnoty spoločnosti ako odvaha, integrita či myslenie o krok vpred a zlepšuje rozpoznateľnosť značky.
“Okrem privátnej klientely, ktorá ostáva pre nás kľúčová, sa chceme sústrediť aj na mladšiu cieľovú skupinu. Naším cieľom je demokratizovať správu majetku a ponúknuť riešenia aj pre klientov, ktorí ešte nie sú bohatí, no s vedením profesionálnych wealth managerov sa nimi môžu stať. Dynamizujeme preto procesy, siahame po moderných a atraktívnych komunikačných nástrojoch a ruka v ruke s tým ide aj vizuálna identita. Veríme, že moderný prístup posilní našu značku a vytvorí ešte silnejšie prepojenie s našimi klientmi,” hovorí Marek Šupa, Chief Strategy Officer.
Across Private Investments spustila aj novú, rebrandovanú webovú stránku. Nová vizuálna identita bude v nasledujúcich týždňoch implementovaná na všetkých firemných materiáloch, digitálnych platformách a vo fyzických priestoroch.
Across Private Investments, o.c.p., a.s. je súčasťou skupiny Across, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 2002. Across Private Investments sa špecializuje na dlhodobé a efektívne zhodnocovanie majetku úspešných ľudí a pracuje pod dohľadom NBS. V súčasnosti spravuje aktíva vo výške viac ako 400 miliónov eur. Ako finančný investor pôsobí skupina Across aj v ďalších oblastiach, napríklad v hotelierstve, realitách, retaili, športe, v mediálnej oblasti a vo viacerých významných private equity projektoch.
Informačný servis
Viac k témam: PR, vizuálna identita
Zdroj: SITA.sk – Across Private Investments mení vizuálnu identitu, cieli aj na nový segment © SITA Všetky práva vyhradené.